Кошик
13 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Cистема вызова персонала премиум класса SOLT Premium
+380 (98) 685-98-27
Кошик

Система оцінки якості обслуговування Solt

 

Система оцінки якості обслуговування Solt

Для того щоб не стояти на місці і постійно поліпшувати сервіс закладу, потрібно знати, яка на даний момент у вас оцінка якості обслуговування клієнтів. Навіть якщо від відвідувачів немає відбою, а прибуток стабільно зростає, не можна розслаблятися. Потрібно постійно тримати руку на пульсі і прогресувати, щоб підвищити лояльність клієнтів.

Методи оцінки якості обслуговування

            Власникам закладів завжди важливо було знати думку відвідувачів про рівень їхнього сервісу. Для цього вони використовують безліч ідей, але об'єктивного результату вдається добитися не завжди. Відзначимо основні способи:

  • анкета оцінки якості обслуговування, яку пропонується відвідувачу самому заповнити, відповівши на ряд питань. Цей спосіб не можна вважати об'єктивним, т. к. часто клієнт не має бажання і знехотя заповнює анкету;
  • соцопитування також не дасть повної картини, оскільки не кожна людина особа висловить своє невдоволення щодо рівня сервісу;
  • таємний покупець здатний надати об'єктивну інформацію про якість обслуговування, але ефективний для разової перевірки.

Електронна система оцінки якості обслуговування

          Дана система здатна виявити об'єктивні показники оцінки якості обслуговування. Вона порівняно недавно отримала широке застосування і відразу почала приносити результати. Оцінка якості обслуговування діє таким чином, що клієнт на виході з ресторану або торгової точки бачить пульт оцінки якості обслуговування з сенсорною панеллю.

            Натиснувши на певну кнопку, тим самим клієнт висловлює своє ставлення до рівня обслуговування даного закладу. Результат передається на комп'ютер, де в програмі статистики фіксується з попередніми результатами. Критерії оцінки якості обслуговування у кожного відвідувача можуть бути свої, проте в цілому вони формують загальну об'єктивну картину.

Переваги системи оцінки якості обслуговування

            Виділимо основні переваги даної системи:

  • кнопка якості обслуговування знаходиться в зручному для клієнта місці і при виборі відповіді на нього ніхто не тисне;
  • дана система дозволяє керівництву реагувати на ситуацію в режимі реального часу;
  • кнопка лояльності має яскравий і цікавий інтерфейс, що має відвідувача до опитування;
  • з'являється можливість оцінки конкретного працівника;
  • підвищується престиж закладу (клієнт бачить, що компанії важливо його думку).

Переваги системи оцінки обслуговування SOLT

            Дана система оцінки виконана з високоміцних матеріалів і володіє запасом міцності до 16 мільйонів натискань. Пульт оцінки якості має оригінальний дизайн і підійде як для торгових точок, так і для ресторанів. Зручний інтерфейс сподобається кожному вашому відвідувачеві і той не пройде мимо.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner