Безплатне програмне забезпечення дає змогу переглядати історію викликів, аналізувати роботу персоналу, отримувати статистику роботи та час реакції персоналу, включно з відомостями про найбільш часті місця виклику, виявляти найбільш слабкі місця в організації роботи персоналу, викликати необхідного працівника безпосередньо з ПК.
Перераховані функції реалізуються способом фіксування всіх подій у пам'яті пультів з урахуванням їх часу. Всю цю інформацію можна завантажити в ПК для її подальшого аналізу, використовуючи програмне забезпечення та пульт серії ПА.
Для обміну даними між обладнанням R-CALL і ПК розроблений власний відкритий протокол обміну. Це дає змогу інтеграторам під час впровадження обладнання R-CALL у будь-яку систему автоматизації зробити самостійну адаптацію користувацького ПЗ або розробку нового ПЗ для інтеграції з обладнанням R-CALL.
- Ціна: Ціну уточнюйте