Кошик
13 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Cистема вызова персонала премиум класса SOLT Premium
+380 (98) 685-98-27
Кошик

Програма аналізу даних

 

Програма аналізу даних

Система оцінки якості обслуговування клієнтів останнім часом користується великим попитом серед власників публічних закладів і установ. Вона дозволяє визначити ступінь задоволеності клієнта сервісом в кафе, ресторані.

Особливості роботи

            Дана методика оцінки якості обслуговування дозволяє найбільш об'єктивно дізнатися думку кожного відвідувача. На відміну від інших способів, тут кнопка оцінки якості обслуговування дозволяє клієнту швидко й без участі сторонніх осіб зробити свій вибір.

            Оцінка якості обслуговування покупців дає можливість зрозуміти, наскільки персонал був ввічливим у спілкуванні, охайно він одягнений, компетентний він у своїй сфері зайнятості. Причому це можна зробити для кожного співробітника, якщо кнопки якості обслуговування будуть встановлені в кожній локальній точці. Так, оцінка якості обслуговування готелю дозволяє клієнту залишити свою думку про роботу персоналу, яке буде обов'язково враховано.

Програмне забезпечення

            Програма оцінки якості обслуговування дозволяє вести статистику думок клієнтів по днях, по конкретним співробітникам або за певний період. Завдяки програмі аналізу даних, оцінка якості обслуговування споживачів стала об'єктивної і прозорої для керуючого закладом. З'явилася можливість вносити зміни в робочий процес в режимі реального часу.

            Переваги програмного аналізу даних:

  • можливість оцінки рівня якості обслуговування закладу в цілому, так і кожного працівника окремо;
  • зручність моніторингу статистики за певний період;
  • можливість оцінювати ефективність роботи персоналу, переглядаючи історію викликів;
  • дозволяє миттєво внести корективи в робочий процес, наприклад, після кількох негативних відгуків відвідувачів.

            Оцінка якості торговельного обслуговування дозволяє кожному закладу визначити слабкі місця в сервісі і щось змінити в організації роботи, переслідуючи мету покращення своїх показників. У сучасному світі ця система є незамінною для компаній, які хочуть постійно прогресувати і розвивати свій бізнес.

            Кнопки оцінки якості обслуговування купити можна на нашому сайті. У каталозі представлений широкий асортимент якісної продукції за доступною ціною. Наші фахівці безкоштовно проконсультують вас і допоможуть вибрати систему відповідно до вимог і побажань.

Переваги замовлення товарів SOLT

            Купуючи продукцію у нас на сайті ви отримуєте ряд істотних переваг:

  • якісний товар від виробника за доступною ціною;
  • безкоштовна консультація фахівця;
  • гарантія на всю продукцію – 1 рік;
  • реальні знижки для покупців;
  • оплата будь-яким зручним вам способом;
  • безкоштовна доставка.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner